tiistai 18. joulukuuta 2012

Sick of being sick


Joo morjes, en mä oo vieläkään terve! Superyskä on kestäny nyt kolme viikkoa, mut taitaa nyt viimeinkin olla helpottamaan päin. Oon tässä ajassa ehtiny jo monesti pelätä kuolemaa, kun oon yskimällä saanu limat nousemaan kurkkuun hengityksen tukkeeksi. On ihan sairaan miellyttävä fiilis se. Epäilin myös yhden kylkiluun murtuneen kaiken sen raivokkaan kakomisen seurauksena, mut taitaa sittenkin olla joku lihas vaan mikä vihottelee. Joka tapauksessa ihan perseestä. Tuntuu etten oo treenannut ikuisuuteen, vaikka oonkin nyt vielä puolikuntosena pari kertaa derbytreeneissä jotain lolleroinut. Joo ei pitäis, mut en vaan malta olla kokonaan pois enää. Tavotteena tervehtyä kokonaan tän vuoden puolella, jos ei onnistu ni lyön hanskat tiskiin ja meen sängyn alle itkemään koko mun loppuelämäks.

Ihan paskaan saumaan tullu nyt tää sairastelu kyllä. Oon missannut kaks scrimmagea, jotka ois voinu opettaa paljon uutta ens vuotta varten. En muista oonko kertonut vielä, mutta vuonna 2013 pelataan kaikkien aikojen eka roller derbyn SM-Cup. Kouvola pääs tähän leikkiin mukaan kaikkien isompien tyttöjen (KRR, HRD, Lahti, Tampere, Turku) rinnalle. Ihan huikeeta! Eka matsi pelataan 19.1. ja Kouvolan rosteri on nyt lyöty lukkoon. Ihanat joukkuetoverit äänesti mut rosterinvalitsijalautakuntaan kahen muun jäbärin kanssa, ja valitsin tietty sit itseni joukkueeseen, mitenkäs muutenkaan. <3 Toivotaan etten oo ekassa matsissa ihan totaalisen rapakunnossa.

2 kommenttia:

  1. Kuullostaapa tutulta, ite yskin sen reilu kolme kuukautta ja mursin myös kolme kylkiluuta sen aikana.. Puoli vuotta olin pois luistimilta mutta nyt onneksi jo saanu kiinni muita. Paranemisia kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääh hyi, kurja kohtalo. :/ Paska tauti! Mut kiitti!

      Poista