lauantai 21. heinäkuuta 2012

Rock, rauha ja roller derby

Koko tää kesä ja kevät on ollu ihan pullollaan roller derbyä. Viimeks kertomani Lappeenrantapelin jälkeen oon käyny Joensuussakin pelaamassa ja päässy nyt oikein kunnolla voiton makuun kiinni, haha. Joensuun peli oli Ilosaarirockin yhteydessä järjestetty Rock, rauha ja Roller derby -näytösottelu. Joukkueet oli miksattu ainakin Helsingin, Kallion, Kouvolan, Lappeenrannan, Lahden ja Joensuun porukasta. Mukana oli paljon ihan mulle uusia naamoja, mikä oli kyllä tosi kiva. Pelattiin ihan mahtavassa ympäristössä jäähallilla, johon yleisöäkin mahtui useempi sata, ja ois toki mahtunut aika tosi paljon vielä lisääkin. Siinä vaiheessa ku joskus pelaan tommosessa ympäristössä ja ne katsomot on oikeesti täynnä, ni voi jännityskäyrät nousta ihan uusiin sfääreihin. Mut ai että se ois upeeta!

© Risto Kuittinen

Kuvissa (ja giffeissä) näytin lähinnä kyntävän lattiaa ja pelkäävän kaikkia ympärilläni olevia, mut tein mä ihan pisteitäkin! Haha, en välillä tiiä pitäiskö itkee vai nauraa näitä pelikuvia katsellessa. Paljon on vielä opittavaa, tosiaan! Onneks tossa giffissä näytän sentään siltä että mulla on hauskaa, eiks se oo pääasia! Peli päättyi kyntämisestä huolimatta meien joukkueen, White Beatersien, hyväksi pistein 101-59. Kiitos Murskaluodon Maijoille hyvästä vastuksesta!

Mä oon pelannut nyt aika paljon jammerina, mut voi jeesus miten hauskaa mulla on aina kun pääsen blokkeriksi! Tulee niin hillittömät onnistumisen riemut kun joku pysyy siellä perseen takana. Hittaajana mä oon edelleen ihan toivottoman surkea, mut osaan kyllä olla tiellä. Jammerihommissa oon huomannu että mun jalat, etenkin vammasesti etusääret, vetää tosi herkästi maitohapoille. Sen jälkeen hommasta ei tuu yhtään mitään ja saatan kaatuilla vaikkei kukaan ees koskis muhun. En tiiä onko syynä huonot alkulämpät vai mikä, pitää kiinnittää tähän jatkossa enemmän huomiota.

Mut tosiaan, pelaamaan on viimeaikoina päässy ihanan paljon. Eikä nää jutut tähän lopu, vaan tiistaina oon kiertämässä sitä ovaalia jälleen, tällä kertaa Helsingissä. Tervetuloa katsomaan Suvilahteen klo 19:00! Elokuussa livederbyä on tarjolla ihan täällä kotoisassa Kouvostoliitossa, kaikki paikalliset muistaa pitää korvat höröllä ja seurata kans sitä meien fanisivua! Mä oon ollu taas niin surkee tän bloggaamisen kanssa ettei kannata luottaa löytävänsä täältä infoa mistään. :D

Ps. Mul on nykyään toinenki blogi, mut en odota et kukaan noien mun neljän lukijan lisäks pitäis tota hauskana. :--D

2 kommenttia: