sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

behind the scenes

Ai vitsi miten mielikuvituksellinen otsikko sieltä taas synty! Kuvattiin tänään meien koulun studiolla joukkueen pärstäkuvat nettisivuille ja tulevien pelien käsiohjelmiin yms yms. Heti ovella oli vastassa iloinen yllätys - mun kulkulupa ei enää toimi! Joo, mun ois pitäny valmistua jo mut ei silti saa tehä noin, ainakaan ilmottamatta! Onneks oli kuitenki yks junnumpi opiskelija messissä ni päästiin sisään.





Kolme tuntia siinä meni että saatiin naamat ja paitamainoskuvat otettua. Tuli ihan sairaan hienoja kuvia, paitsi että omastani en tietystikään oo yhtään vakuuttunut. Aattelin et kaikki nää "yhyy miks oon ruma ku kaikki muut on niin nättejä" -itkut on itketty jo vuosia sitten, mut ei näköjään. :D

Nyt ootellaan mielenkiinnolla niitä lopullisia kuvia sitten, ehkä se mun omakin osottautuu ihan siedettäväks.

Kuvat: Netta & Anu

3 kommenttia:

  1. Hömppä! Oot ihan yhtä nätti kun kaikki muutkin, ellet kauniimpikin kun nyt tälle tielle lähdettiin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no piti nyt vähän angstaa taas. :D Mut kiitos! aww

      Poista
  2. Joo munki mielestä kaikki muut onnistu paitsi mä :)

    VastaaPoista