keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Joulupukin tuomiset


Kaksi Iittalan Essence -valkkarilasia. Nää on tosi kauniita! Ja tiiänpä nyt mitä voin pyytää tuparilahjaksi sukulaisilta. Kuulemma pitää nääs järjestää semmoset pirskeet niille. Mulla on ennestään Ikean vähän samanhenkisiä valkkarilaseja, mut onhan nää nyt hienommat.


Lakanoita. Meien pitäs ostaa uus sänky, nyt on sit pari isompaa aluslakanaa jo valmiiks oottamassa jee!


Pari kirjaa. Mähän en siis lue juurikaan mitään muuta kun blogeja ja Iltalehen nettisivua. Tänä vuonna oon kyllä lukenu kaks kirjaa, mikä taitaa olla ennätys moneen vuoteen. Toinen niistä oli kyl tommonen Viivi ja Wagner -sarjiskirja, jonka sain kans joulupukilta vuos sitten.. :-D Mut oon nyt alottanu jo lukemaan tota Leena Lehtolaisen kirjaa (ostin muuten samaisen kirjan lahjaksi mun äidille) ja onhan se lukeminen ihan kivaa. Kirjakin vaikuttais olevan hyvä.


Hiusmömmöjä. Löytyy shampoon ja hoitoaineen lisäks kaikenmaailman rakennesuihkeita. Ihanan tuoksusia kaikki!


Pari lahjakorttia. Anttilan kortin olisin käyttäny eilen tulostimeen, muttei tossa Kouvolan Anttilassa oikein ollu mitään kivaa. Täytyy ootella että sopiva kävelee vastaan.


Torkkupeitto mallia Reino. :')


Ja vähän lisää lakanoita vielä poikaystävän porukoilta. Tää oli yhteinen lahja. Samoin ku toi torkkupeitto ainakin. Näiden lisäks sain suklaata, söpön Nalle Puh -pyjaman ja hieeenon Canonin kameralaukun, johon mahtuu kivasti kameran lisäks jokunen objektiivi ja lisäsalama. Siinä ne oli kai sitte. Hyvä joulu. :-)

Kello on muuten puol seittämän aamulla ja tässä mä päivitän blogia. En vaan saanu enää unta kun oli liikaa ajatuksia. Loukkasin taas itteni eilen derbytreeneissä, kun lensin perse eellä maahan taklauksen seurauksena. Tärähdys oli aikamoinen ja nyt on alaselkä niin paskana ettei oo vielä aiemmin ollu. Oon nyt miettiny tässä et pitääks mun hakee saikkua ku huomenna ois työvuoro. Ärsyttää kun ei voi ollenkaan ennustaa että kuinka pitkään tää kestää, riittääks yks päivä toipumiseen vai ei (no varmaan ei). Jos mulla nyt tänään ois ollu töitä, ni en missään tapauksessa ois voinu mennä, kun en pysty esim kumartumaan oikein yhtään. En haluis olla töistä pois koska mulla on enää kolme työvuoroa jäljellä, ja siellä tarvitaan työvoimaa nyt kun on uusi vuosi tulossa. Ääää. :(

2 kommenttia:

  1. Mäkin tykkään kovasti Essence viinilaseista :) Sain nyt joulupukilta saman sarjan decanterin lahjaksi, viinin suurkuluttaja kun olen :)

    VastaaPoista
  2. Anne: Voii se decanter ois hurjan kiva kans! Samoin ku sit ihan ne Essence juomalasitki. Haluisin nyt kaiken. :D

    VastaaPoista