keskiviikko 5. lokakuuta 2011

tiistai kuvina


Mun tiistai starttas herätyskellon äänellä klo 10:30. Vähän aamupalaa ja facebookkausta. Otin uteliaisuuttani käyttöön sen uuden Facebook Timelinen. Sen jälkeen saatoin viettää tovin jos toisenkin lukien mun päivityksiä vuodesta 2007 eteenpäin... Jossain vaiheessa pakotin itteni suihkuun.



Sit ois vuorossa meikkaus. Noilla mömmöillä selvisin tän päivän. Toi e.l.f.:n tone correcting concealer putkahti viimisimmästä meikkitilauksesta tossa jokunen viikko sitten, ja täytyy sanoa että on aika jepa tuote. Halpa ja toimii. Yleisestikin oon tykänny e.l.f.:n tuotteista kovasti. En ostais ikinä uusia meikkejä jos niistä pitäis aina maksaa joku kymppi per kipale.


Meikit naamassa ja hiusväriki taas jotenkuten kuosissa, toissapäivänä värjäsin. Oon punapääks ehkä vähän turhan laiska, hiusten värjäys on niiiin tylsää.


Sit oltaiski jo hississä koittamassa jotenki ikuistaa uutta takkia. Hain sen edellisenä iltana postista. Se on ginasta ja näyttää tältä. Tykkään!


Pyörävarastosta uljas vihree ratsu alle ja suunnaks Kasarminmäki.




Vähän kostee ja synkähkö meininki oli ulkona, mut ei onneks tullu taivaalta hirveesti mitään ylimäärästä. Matkaa mul on Kasarminmäelle, eli koululle, joku about 2 kilsaa.


Opiskelijayhdistysten toimistotiloihin, eli Opiskelijan Tukikohtaan, pääsee vaan tommosel coolil sinisel kulkulupalätkällä. Käsien punaisuudesta vois päätellä, että hanskat vois ottaa koht jo käyttöön noille pyörämatkoille.


Ihailtiin eka porukalla edellisiltana postista noutamiani haalarimerkkejä, ja vähän pohdiskeltiin appro-juttuja. Appro on siis keskiviikkona, eli tänään, ja mä oon mukana järjestämässä sitä. Kuulun meien koulun huvitoimikuntaan, joka järkkää kaikki tän kaupungin viralliset opiskelijabileet.




Siirryttiin mediakassun mäkkiluokkaan tekee rastikortteja, ohjelappusia ja diplomeita. Aikamoiset niput saatiinki niitä aikaseks. Miä kyl keskityin ehkä vähän muihin juttuihin kun noien tekemiseen.. Leikkaamisessa sentään autoin!


Yhteensä koululla meni appro-juttujen parissa kolmisen tuntia. Kävin siinä välissä vielä uusiks toimistollakin maksaas vähän laskuja. Oon rahastonhoitaja siis. Mut viiden maissa nälkä kurni jo niin kovasti, että metsästin taas vihreen ratsun käsiini. Kävin muutamassa baarissa vielä juttelemassa approsta, ennenku pääsin kotiin.


Kotona jee! Jääkaapissa ootti aika lohduton näky. Kauppaan ois matkaa muutama kymmenen metriä, mut koska kello oli jo niin paljon ja treenit alkamassa klo 18:30, en jaksanu lähtä juoksee.


Onneks kaapissa on aina nuudeleita... Yhyy.


Treenikassin pakkaus. Yleensä mun kaikki haisevat suojat oottaa mua siellä jo valmiiks, eikä tarvi täyttää ku vesipullo. Nyt olin kuitenki ollu reipas ja pessy kaikki suojat pesukoneessa. Tuoksuu kukkasilta!


Treeneissä tehtiin se ykköstason level-testi. Mahtokohan johtuu jännityksestä vai mistä, mut kyl ne helpoiltakin tuntuneet asiat vähän tuotti vaikeuksia. Ei tosiaan ollu itkuun purskahtaminen kaukana, kun en meinannu ees perus kneeslideja saada pysymään kasassa. Ehkä ois aikasemmin jo kannattanu treenaa näit vähä enemmän myös vasemmalla jalalla... Mut kyl ne siitä sit jotenki suju, kai. Nyt ootellaan sähköpostiin varmistusta, et oonks mä level 1 vai vielä freshmeat. Kuvassa yks uus tyttö testailee mun luistimia parin ihmisen tukemana varsinaisten treenien jälkeen.


Hesen kautta kotiin. Olin kyl vähän päättäny, etten nyt syö mitään roskaruokaa, ku sitä on tullu syötyä ihan liikaa viimeaikoina. Mut eipä tarvinu paljoo houkutella, ku oli nälkäki. Sit kotiin kattomaan BB ja kuuntelee Chisun uutta levyy. On se vaan ihana nainen.

Nyt pitäis sit todellakin olla nukkumassa. Yritinkin jo äsken, mut ei siitä vaan mitään tullu. Pyörii ehkä vähän liikaa mielessä kaikkia asioita. Huominen appro ja mun seminaarityö nyt ehkä lähinnä. Noin suunnilleen puolikas semmari täytyis palauttaa ens viikon alkupuolella kielitarkastukseen. Mulla on muutama sivu kasassa, mut vähän tarvis vielä puristaa. En oo nyt vaan jaksanut käyttää siihen aikaa, kun on ollu niin paljon muutakin hommaa. Ja koska oon viikonlopun Helsingissä (kattomassa mm. roller derbyä) ja tiistaina lähdössä matkalle (JEE!!), täytyy mun saada kirjotettua se hyvään jamaan tässä nyt perjantaihin mennessä. Onnistuu kyllä, mut kun mun työn se produktiivinen osuuskin on vielä niiiin pahasti vaiheessa, et ehkä vähä stressaa. Nettisivut pitäs siis tehä, enkä oo ees alottanu koodaamista. Täytyy varmaan sit ton loman jälkeen koodata yötä myöten hirveel spurtilla.

Joo. ÖITÄ!

4 kommenttia:

  1. Sarjassamme freshmeatin oudot kysymykset.. Missä lämpötilassa ja millä ohjelmalla pesit suojat? :D Uskaltaako käyttää minkä(än)laista pesuainetta? Aloitin derbyn kesällä eli alkais jo olla aika pestä suojat, mutta pelkään että pesukone jotenkin pilaa ne.

    VastaaPoista
  2. Neljäskybäs ihan perusjutuilla, tarrat kiinni ja sellasen pyykin kanssa mitkä ei välitä niistä tarranauhoista. Ei huuhteluainetta. Kuivuu pitkään eli ei kantsi pestä just ennen treenejä. Nää on ainaki mulla toiminut, mut mistäs mä tiiän onko Sallalla jotain omia taikoja. Nii ja suojat rupee haisemaan ihan samalla tavalla taas heti ekan käyttökerran jälkeen. Joten olen sopinut itseni kanssa että se on onnenhaju.

    VastaaPoista
  3. Mie en enää pysty kuuntelemaan Chisun uusinta Spotifystä, yhyy. Ärsyttää toi paska ilmaisversio, joka rajottaa ihmisten vapautta kuunnella hyvää musiikkia. :<<<

    VastaaPoista
  4. Joo ihan perus neljäskympis pesin, ilman linkousta. Huuhteluainetta kyl laitoin, siitä se tuoksu. :D Laitoin suojat eka tyynyliinan sisää, ettei ne kolisis hirveesti siellä, mut ne oli kyl kaikki tullu ulos lopuks. Eikä kolissu, varmaan siks ku ei ollu sitä linkousta. Level-testeis ei tehty mitään nii rankkaa että ne ois alkanu uusiks haisee, JEE!

    Suvi: BUU :(( Onneks toi yks maksaa kympin kuussa Spotifyst, ni käytän sen tunnuksii.

    VastaaPoista