tiistai 16. elokuuta 2011

Lihaskunto: sairaan hyvä


No nyt mä viimein tein sen, ostin lenkkarit! Oon puhunut siitä lenkkeilyn alottamisesta jo niin kauan, että alko olee aikakin jo tehdä asialle jotain. En tosin oo vielä kertaakaan käyttänyt näitä, mut tää on jo hyvä alku... :---D



Kriteerinä oli oikeestaan vaan semihalpa hinta ja tietty se, ettei hierrä mistään tai tunnu muuten ilkeeltä. Ja hyvin täytty kriteerit. Eikä noi nyt mitenkään superrumatkaan oo, vaikkei lenkkarit musta koskaan näytä hienoilta.

Suurena suunnitelmana oli lähteä ees semmoselle varovaiselle parin kilsan himmailulenkille tänään, mut en oo varma kykenenkö. Menin tossa viimeviikolla heittämään koko meien joukkueelle tämmösen sadan punnerruksen haasteen. Eilen sit tajusin, että moni on alkanu tekee tota ja mä ite oon vaan ottanu lunkisti. Kokeilin sitten että mites ne punnerrukset sujuu, ja sain vaan todeta etten saa yhen yhtä ainuttakaan punnerrusta tehtyä! Siis miten ylpee voi olla itestään! :D Siirryin sit suosiolla naisten punnerruksiin, enkä saanu niitäkään tehtyä ku ihan muutaman. Tässä vaiheessa kellään ei varmasti oo vaikeuksia uskoa etten tosiaan oo juuri koskaan mitään urheilua harrastanut. Tuolta haastesivulta löyty sit vielä semmoset ku 200 vatsalihasliikettä ja 200 kyykkyä. Kokeilin tehä vatsoja ja sain niitä suurella ähinällä ja puhinalla tehtyä noin 20 - sijoitus lähtötasotaulukossa siis poor. Voi minua. Kyykkyjä en sit tän kaiken nöyryytyksen jälkeen ruvennu ees kokeilee, vaan siirryin suosiolla ton mulla lainassa olevan offskates treenivideon pariin, ja ekaa kertaa vetäsin sen ihan kokonaan alusta loppuun. Ei se oo ku semmonen tunnin setti, mut oon aina tähän asti lopettanut siinä 45min kohdalla kun oon ollu jo ihan loppu, eikä kukaan oo ollu näkemässä ku luovutan ni ei sillä oo ollu niin väliäkään. Ja nyt tänään voin vaan todeta et jumaleissön ku on lihakset kipeenä. Tästä on suunta vaan ylöspäin!

Terveisin sportygirl89

2 kommenttia:

  1. hei jes, miäki innostuin nyt noist haasteist, etenki punnerruksist ku sitä pitäs kehittää eniten! kiitos!

    ja hei muuten. oon ehkä missannu jos oot mainin, mut mikä sun derby-nimeks nyt lopulta sit tuli? :D

    VastaaPoista
  2. Tiina: Noni hyvä! Noi vaikutti ainaki semmosilt mitkä onnistuu ku vaa jaksaa noudattaa noit ohjeit. Ja en oo täällä ainakaa maininnu, mut mun derbynimi on nyt sit kaiketi Coco Nuts. :D Ainaki jossen keksi mitää parempaa!

    VastaaPoista