torstai 11. elokuuta 2011

Kyrsäkinkereillä

Kaivoin tossa aiemmin illalla terassilla istuessa kameraa laukusta, ja Jannen kommentti oli "et ota kuvii ja bloggaa niist". En kyllä ollu aatellu tehä niin, mut teen nyt kuitenkin ihan Jannen kunniaks!






Ei mulla näistä kyllä muuta sanottavaa oo, ku että Rytmi-Katti on maailman paras baari ja Kouvola maailman paras kaupunki. Terassilla sai taas ilmasta grillimakkaraa ja pari 2,5€ häppärisiideriä sai aikaan hämmentävän hiprakan. Millo mun viinapäästä on tullu näin huono? :D Kunpa tää kesä ei loppuis ollenkaan ni ei tarvis luopua Katin terassista. Eikä mennä kouluun...

Noin muuten oon viettäny tällä viikolla vapaapäiviäni Rock n Rollersin nettisivuja pohtiessa. Lupauduin tekee ne kun tarvin jokatapauksessa jonku vastaavan duunin, josta tehdä seminaarityö. Kouluhommien tekeminen ei inspaa tasan yhtään, mut koska näien nettisivujen aihe nyt on mulle todella mieluinen, ni saan ehkä jotain aikaankin. Saatiin tänään kans mun luokkakaverilta näytille ensimmäinen versio tulevasta logosta. En malta oottaa että se on valmis ja voidaan painattaa paitoja ja muuta kivaa. Voin kertoo että siinä tulee olee asennetta!

Ja vielä asiasta kolmanteen: tein tunnukset heiaheiaan. Mun pää on lopullisesti pehmentyny. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti