tiistai 30. elokuuta 2011

jaakonpuiston runkkarifest

Eväät!

Lauantaina mun takapihan puistossa oli vähänniinku festarit, semmonen ilmanen musiikkitapahtuma. Sen nimi ei kyl oikeesti ollu Jaakonpuiston runkkarifest, vaikka se oiski ihan toimiva nimi. Hengailtiin siel jokunen tunti ja nautittiin muutamat siiderit. Tosiaan vaan muutamat, kun seuraavana päivänä oli ne Lahden treenit. Musiikki ei ehkä ollu eniten mua, mut oli kiva fiilailla kesän viimistä (?) lämmintä päivää.

Jaakonpuiston pömpeli toimi esiintymislavajutskana.

Heidi kävi Amsterdamissa ja toi mulle Happy gumii for my crappy life. Penis-purkat oon ostanu ite Turkista(?).

Tuntuu etten oo oikein tehny mitään järkevää moneen päivään. Oon nyt oikeestaan lomalla, kun työt loppu eikä kouluakaan oo kun vasta marraskuussa. Kaikenlaisia pikkuprojekteja ois hoidettavana, mut kun kukaan ei oo vahtimassa.. No oikeesti oon kyllä yrittänyt vääntää vähä nettisivujen layouttia kasaan ja oon myös täyttäny kalenteriin hirveesti kaikkia palavereita ja tapaamisia, mihin pitää juosta. Ekat kaks niistä jo huomenna!

Miä ja Heidi.

Maria rakastaa poseerata munkaa yhteiskuvis.


Treenailtiin tänään taas tutussa ja turvallisessa parkkihallissa. Jalat oli hapoilla. Sotkeuduin luistelukisassa omiin väsyneisiin raajoihini ja lensin oikein kaaressa persiilleni, se tärähdys tuntu koko kropassa. Ja tuntuu muuten vieläkin! Eikä tullu ees mustelmaa, oon niin pettynyt! Tuntuu turhalta kaatua jossei siitä jää jälkiä millä leijailla. Mustelmat on cool! Ens viikolla alkaa freshmeat training period, mikä kestää neljä viikkoa. Ollaan osallistumassa siihen koko porukalla, vaikka suurin osa meistä aika hyvin handlaakin jo perusjutut. Mut mukaan tulee kans muutama uus tyttö! Meitä alkaa olla koossa jo aika hyvä määrä. Lokakuussa level testit.


Maria tykkää kans kaataa suolapähkinöitä mun juomaan!!

Rekisteröidyin tässä pari päivää sitten ismolaitela.com -keskustelufoorumille. En voi käsittää että semmonen on ollu olemassa jo vuostolkulla, enkä oo tienny siitä!! Nyt oonki kattonu innokkaana Salkkarit aina päivää etuajassa. Maailman paras ja maailman hirvein sarja. <3

Tukkafiilailuu.

Oon vähä rakastunu mun tukkaan. Ja mun uuteen kuivashampooseen! Oon kokeillu useempaa merkkiä, mut mikään ei oo toiminu ihan odotetulla tavalla. Mun tukka on ärsyttävä ohut liru, joka rasvottuu semmosella vauhilla ettei tuu kysymykseen pestä tukkaa illalla ja mennä muka ihmisen näkösenä aamulla johonkin. Mut nyt taisin löytää sen oikean. TRESemmé toimii. Se ei jätä tukkaa harmaaksi, se ei haise paskalta, ja se rasvaisuus oikeesti katoaa. Tää on niin pelastus. Varsinkin nyt tän uuden hiusvärin kanssa en halua joutua pesemään tukkaa joka päivä, se ois hetkessä ihan kulahtanut. Kuvassa tukka jo TOKAA päivää pesemättä. Kuivashampoo on tehny siitä kans ihanan pöyheen. Tätä ei voi hehkuttaa tarpeeks.

NIIN JA ARVATKAA MITÄ! Tilasin 50mm putken mun Canoniin! Oon kuvannu joulusta asti pelkällä pokkarilla, kun ei oo huvittanu koskea vanhaan järkkäriin. Nyt ootan innolla sitä objektiivia ja alan räpsii loputtomasti supertaiteellisia kuvia. Läiskin niitä sit tänne kyllästymiseen asti. <3

Eiköhän tää ollu nyt tarpeeks sekava postaus, hyvää yötä.

2 kommenttia:

  1. Hei se munki kuivashampoo oli sittenki just TRESemmé, se on kyl tähän mennessä parasta mitä oon koittanu. Ja jopa haisee hyvälle.

    Ja canonin 50mm on just hyvä kans. Kiva keikka- ja lärvikakkula.

    VastaaPoista
  2. Riina: Noni, jee! Ja toi kakkula mun on pitäny ostaa niiiiin kauan, en tajuu miks ostin vast nyt ku ei se oo ees kallis.

    VastaaPoista