tiistai 23. elokuuta 2011

35 push ups

Mulla ei oo minkäänlaista kuvamateriaalia treeneistä tai muusta aiheeseen liittyvästä, enkä myöskään halua kirjottaa postauksia ilman kuvia, koska en itekään tykkää semmosista yhtään. Mut mulla on kuvia viikonlopun mökkireissusta, ne saa siis kelvata!

Perjantaina aamupäivällä hypättiin viiden hengen porukalla valtavan pakun kyytiin, ja luokkaretki Keski-Suomeen saattoi alkaa. Suuntana oli Saarijärvellä sijaitseva luokkakaverin mökki. Olin jo alkumatkasta melko varma, ettei tästä viikonlopusta, tai edes automatkasta, voi selvitä hengissä. Vähän pelotti kans taittaa pieni pätkä matkasta lossilla sen valtavan kokoisen auton kanssa. Mut oon kyllä elävien kirjoissa vieläkin! Mökki oli ihana, siellä oli runsaasti nukkumatilaa ja kaikki tarvittavat mukavuudet (sisävessa <3), muttei se kuitenkaan ollu liian luksus kesämökiksi. Oli kans kivaa nähdä pitkästä aikaa niitä kavereita, jotka ei oo viettäny kesäänsä Kouvolassa.

Lossimatkalla jännäämässä.

Heini siellä meitä jo oottelikin!



Varmaan normaalein kuva musta koko viikonlopulta. :--D

Vähä rakkautta Marialle.

Meil oli mökkiolympialaiset, yhtenä lajina tikanheitto. Mun loppusijotus oli 5/8. \o/

Eilen oliki sit treenit. Aattelin olevani ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa, mut luistellessa alko tuntuu aika pahalta heti alkulämpän aikana. En tiiä oliko mökkiviikonlopun jälkioireita vai ihan vaan mun paskaa kondista. Mut kyl se siitä sitten lähti sujumaan ja lopussa harjotusjamit oli niin kivoja etten ees enää huomannu poltetta jaloissa ja koko kropassa. Oon ollu ihan suht koht tyytyväinen omaan kehitykseen, ja kokenu valtavaa onnistumisen riemua aina kun oon onnistunu vaikka blokkaamaan jonku. Ja mahtavaa tossa harjottelussa on se, kun kokoajan oppii sitä strategia-puoltakin lisää. 

Sit vielä vähän ohjeita itelleni:
  • Älä kilju/karju/rääkäse kun otat osumaa ja menetät tasapainon.
  • Älä tartu vastustajiin jos tuut takaa liian kovaa. Sitä jarruttamista vois siinä kohtaa kokeilla mieluummin.
  • Älä kitise ja valita jos oot hengästyny tai johonki sattuu. Ei sitä oo hauskaa kuunnella!

Torstaina treenaillaan jälleen ja silloin saadaan toivottavasti muutama uus tyttö kattelemaan meininkiä ja mahdollisesti kokeilemaan kamoja. Ihan mahtavaa! Sunnuntaina ois tarkotus lähteä porukalla mukaan Lahden treeneihin. Jännittää jo valmiiks, mut oon aika varma et siitä tulee siistiä.

PS. Lauseiden muodostaminen on tänään jotenki ihan erityisen vaikeeta.
PPS. Oon 100 push ups -haasteessa tokan viikon ekan päivän kohalla, ja tuloksena nyt 35 tyttöpunnerrusta. Ei kuulosta kovin hohdokkaalta, mut jos ekana päivänä sain yhen käden sormilla laskettavan määrän ni on kai tässä jotain kehitystä tapahtunut. :D

Kuvat © Maria M. ja Eini S.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti